European Parts Centre Portál
	Áttekintés
 
Az EPC (European Parts Centre) eladást segítő portál rendszer. Az eredeti verzió BPCS vállalatirányítási rendszerre, a jelenlegi az SAP forrásadataira támaszkodik. Feladható alkatrész megrendelés, ellenőrizhetők a vevői számlák, tárolja a felhasználói és szerviz kézikönyveket. Dokumentumok letöltését biztosítja célzottan a vevők részére. Csoportosítva kezeli a megrendelésformákat (inital, regular, final order).
	 
	Funkciók
 
Vevők, portál
- Raktárkészlet
- Árkereső
- Alternatív alkatrészek
- Megrendelés feladás (initial, regular, final)
- Rendelés státusz
- Számlainformációk
- Felhasználói és szerviz kézikönyv adatbázis
- Kommunikáció a vevő és eladó között
	Adminisztratív felület
 
- Csoport és felhasználói jogok (funkció és adatterület)
- Modellek kezelése (manual, topx, special items)
- Alkatrészek kezelése
- Kézikönyvek kezelése
- Vevők kezelése
- Alternatív alkatrészek kezelése
- Raktárkészletek kezelése
- Megrendelés időszakok kezelése (initial, final)
- Megrendelések kezelése (initial, regular, final)
- Kommunikáció a vevők és az eladó között
	Egyéb funkciók
 
- Értesítőlevelek küldése
 
Az EPC rendszer aktuális verziója az ALPINE Európai Elektromos Ipari Kft-nél üzemel.
 
Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, egyeztessen a kollegáinkkal bemutató időpontot.



